9°C
  • Zvonimir555:

    Prekrasno, tako edukativno, uvjek iznenadis sa kolicinom ljubavi i ne poznatim informacijama o jednom svijetu koji postoji u vjecnosti.

  • mikrogrizzly:

    Ne bih se baš složio s intonacijom - OK, pisano iz emotivne viške perspektive i ovo je blog pa ne mora biti nitko objektivan. No, par konstatacija... Milna je izolirana na otoku Braču, kolokvijalno "skrenuo put Milne" znači poludio. Ona ... prikaži još! ima i poziciju u okrilju Splitskih vrata pa je zato idealna za usputnu postaju. Ima i drugih linija, za otoke, koji imaju takve usputne postaje (npr. katamaran za Jelsu pristaje u Bolu. Katamaran za Lastovo, koje je bitno dalje od Splita, pristaje u Hvaru i Vela Luci. Sve je to posljedica ekonomiziranja jer su cijene prijevoza katamaranom visoke, a lavovski dio subvencionira država. Pa nije sasvim pol. korektno spomenuti da s cijenama katamaranskih karata na kopnu ne bi izbliza prešli toliku km (kad se nm preračunaju) i da je država zagrabila duboko u proračun da se otoci povežu i trajektima i katamaranima. I nije Vis prometno izoliran kad u sezoni ima trajekt 3x dnevno! Osvrnite se po Dalmatinskoj Zagori i tamo nema autobusnih prijevoznika, nema ni drž. subvencija i oni su u pravoj prom. izolaciji što se tiče učenika, radnika i dr. Zaključno, "dišpet" bi bio da Vis osnuje Višku plovidbu, nalik Rapskoj, pa nek onda njima proba netko nešto diktirati kad mogu "sami". To bi bilo drčno s njihove strane, a ne da jedan prijevoznik iz Krila Jesenice "kupi" gnjev otočana, a mora - jer o drž. subvenciji ovisi njegovo poslovanje i kako mu u Agenciji narede, onda tako i vozi. Niste baš previše milosrdni prema ostalim otočanima! Vis je važan, velik otok daleko na pučini - ali kad su u pitanju drž. subvencije i povezanost s kopnom, uopće nije loša situacija, ako ćemo objektivno.

Još iz bloga Epigraf emancipaciji